Přihlášený uživatel: nepřihlášen
Obsah nákupního košíku: 0,- Kč s DPH
Titulní strana
Nová registrace
Přihlášení
Nákupní košík
CIUR a.s - nabízené produkty

Vítejte v internetovém obchodu společnosti CIUR a.s.

Moderní technologie pro Vaši pohodu...


Hotline: +420 326 901 411

Obchodní podmínky
internetového prodeje

I. Informace o prodávajícím

Prodávajícím (dodavatelem) je obchodní společnost CIUR a.s., která  se honosí více než dvacetiletou tradicí a patří mezi evropskou a světovou špičku v oblasti výroby kvalitních celulózových vláken z recyklovaného papíru. Tato vlákna jsou v hojné míře využívána v celé řadě odvětví stavebnictví a jiných průmyslových oborů. Společnost tvoří také významná divize TZB, jejíž produkty v oblasti vytápění, větrání, klimatizace i měření a regulace poskytují komfortní servis v řadě významných budov po celé České republice. Dalším sortimentem, který CIUR a.s. dodává, jsou aplikační stroje a příslušenství značek KRENDL a X-FLOC, membrány pro kontrolu průchodu vzduchu a vlhkosti značky pro clima®, fasádní obkladový systém SLOVINYL SIDING®, pohony a příslušenství k vratovým systémům značky LiftMaster a betonové výrobky vlastní výroby.

Pokud jsou v těchto Obchodních podmínkách uváděna označení „prodávající“, „dodavatel“, „společnost“ nebo „firma“, rozumí se tím vždy CIUR a.s.

Obchodní firma: CIUR a.s.

Společnost je zapsána v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 819

Sídlo společnosti: Malé náměstí 142/3, 110 00 Praha 1

Adresa výrobního závodu, který realizuje dodávky podle těchto Obchodních podmínek: Pražská 1012, 250 01 Brandýs nad Labem

IČ: 40612724, DIČ: CZ40612724

Bankovní spojení: Raiffeisenbank a.s., Praha 4, číslo účtu: 5020010030/5500

Kontakty: tel: +420 326 901 411, fax: +420 326 901 456, GSM brána: +420 737 250 055, e-mail: info@ciur.cz, internet: www.ciur.cz

Objednávky: odbyt@ciur.cz

Dotazy k jednotlivým položkám v eShopu: +420 326 901 411

Technická podpora: +420 326 901 411

Expedice: Radka Cirkovská – cirkovska@ciur.cz

II. Základní ustanovení

Tyto Obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě www.ciurshop.cz. Veškeré kontaktní informace na nás naleznete v sekci „Informace o prodávajícím“ (tato sekce je součástí těchto Obchodních podmínek).

Obchodní podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího (dodavatele) a kupujícího. Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky a řídí se především zákonem č. 89/2012 Sb, občanským zákoníkem, v platném znění a zákonem o ochraně spotřebitele (zák. č. 634/1992 Sb., ve znění pozdějších předpisů).

Uzavřená smlouva je prodávajícím archivována a není přístupná třetím nezúčastněným stranám. Informace o jednotlivých technických krocích vedoucí k uzavření smlouvy jsou patrné z těchto Obchodních podmínek, kde je proces uzavírání smlouvy (objednávka, potvrzení prodávajícím) popsán. Před odesláním objednávky má kupující možnost ji zkontrolovat a případně opravit. Tyto obchodní podmínky jsou zobrazeny na webových stránkách internetového obchodu www.ciurshop.cz a je tak umožněna jejich archivace a reprodukce kupujícím.

Tyto Obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na těchto internetových stránkách prodávajícího v den odeslání elektronické objednávky kupujícím. Odesláním elektronické objednávky kupující přijímá veškerá ustanovení těchto obchodních podmínek.

Kupní smlouva vzniká okamžikem, kdy je kupujícímu na jeho e-mailovou adresu doručen souhlas (potvrzení) prodávajícího s elektronickou objednávkou kupujícího.


III. Objednání zboží

Objednávky kupující podává prostřednictvím elektronického obchodu na www.ciurshop.cz (dále jen "eShop").

Platná objednávka musí obsahovat:

  • jméno a příjmení a bydliště kupujícího (nebo název a sídlo kupujícího)
  • IČ, je-li přiděleno a DIČ, je-li registrován jako plátce DPH
  • název zboží (doporučujeme včetně objednávkového kódu)
  • jednotkovou cenu
  • způsob odebrání a dopravy
  • dodací adresu
  • jméno a příjmení kupujícího, jde-li o právnickou osobu jméno a příjmení osoby oprávněné jménem kupujícího objednávat zboží
  • všechny další údaje, které kupující považuje za důležité

Odesláním objednávky zboží, které si zákazník vybral, potvrzuje závaznost své objednávky (pokud ji před obdržením objednaného zboží nestornuje) a zároveň potvrzuje svůj souhlas se zněním ustanovení těchto Obchodních podmínek internetového obchodu www.ciurshop.cz.

Pokud kupujícímu (spotřebiteli) nebylo objednané zboží ještě dodáno, je oprávněn svou objednávku stornovat, aniž mu bude prodávající účtovat jakékoliv poplatky. Pokud však zboží již bylo spotřebiteli odesláno, ale dosud nebylo převzato, je kupující povinen uhradit alespoň poštovné a pojistné ve výši prodávajícím skutečně vynaložených nákladů na dopravu (nebo minimálně 290 Kč u zásilek expedovaných do SR) na účet č. 5020010030/5500 pod variabilním číslem objednávky (popř. jiným způsobem po dohodě s prodávajícím). Stornování objednávky nelze provést v případech, kdy kupující není oprávněn od smlouvy odstoupit podle ust. § 1837 občanského zákoníku (viz níže v čl. VIII těchto Obchodních podmínek).


IV. Cenové a platební podmínky

Pro kupujícího i prodávajícího jsou závazné ceny platné v okamžiku objednání. Není-li dále v těchto Obchodních podmínkách výslovně uvedeno jinak, jsou veškeré ceny konečné, včetně všech daní v zákonem stanovené výši a recyklačního poplatku PHE.

V případě, že se jedná o speciální zboží na objednávku podle požadavků kupujícího nebo o zboží, které není součástí nabídky eShopu, prodávající kupujícímu předem e-mailem sdělí cenu a termín dodání a vyžádá si jeho e-mailový souhlas.

Kupní cenu je kupující povinen zaplatit jedním z níže uvedených způsobů dle vlastního výběru:

  • v hotovosti při osobním odběru zboží u prodávajícího
  • předem bankovním převodem na základě zálohové faktury zaslané prodávajícím kupujícímu e-mailem
  • na dobírku při doručení zboží (hotovost přebírá od zákazníka přepravce)

Zboží zůstává do úplného zaplacení vlastnictvím prodávajícího.

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

 
V. Dodací podmínky

Podle vlastního uvážení má kupující možnost zvolit osobní odběr zboží u prodávajícího nebo zaslání zboží přepravní službou.

Prodejní sklad v Brandýse nad Labem je otevřen pouze v pracovní dny PO-PÁ: 7:30-14:30.

Je-li kupujícím právnická osoba, je při odběru u prodávajícího přejímající osoba za ni jednající povinna předložit písemné zmocnění za právnickou osobu jednat a současně je povinna identifikovat se platným občanským průkazem nebo cestovním pasem.

Při zasílání prostřednictvím přepravní služby je zboží možno zaslat do třetího pracovního dne od vzniku kupní smlouvy přepravní společností CS EXPRES. Podmínkou dodržení termínu je přijetí (potvrzení) objednávky do 16:00 hod. Přepravce garantuje doručení zásilky kamkoliv na území České republiky do 24 hodin. Výše poštovného a dobírečného je určena dle hmotnosti zásilky a řídí se ceníkem přepravní společnosti CS EXPRES. Cena za balné je stanovena paušálním poplatkem 35 Kč bez DPH. Náklady za poštovné, dobírečné a balné budou zákazníkovi vyúčtovány v zálohové nebo konečné faktuře.

Pokud přesahuje úhrnná hodnota zboží (jakéhokoliv jiného zboží než akustické desky WOLF) objednaného jednou objednávkou 5.000 Kč bez DPH, žádné poštovné, pojistné, dobírečné ani balné účtováno nebude. Pokud je některou z položek v objednávce akustická deska WOLF a úhrnná hodnota zboží objednaného jednou objednávkou přesahuje 30.000 Kč bez DPH, žádné poštovné, pojistné, dobírečné ani balné účtováno nebude.

Pokud byla platba provedena předem na základě zálohové faktury, běží výše uvedená lhůta tří dnů pro zaslání zboží od připsání platby na účet prodávajícího.

Ke zboží objednanému k dodání na území Slovenské republiky je účtováno poštovné, balné a pojistné v celkové výši 290 Kč bez DPH bez ohledu na výši ceny objednaného zboží.

Kupujícím doporučujeme bezprostředně při dodání překontrolovat spolu s dopravcem stav zásilky (počet balíků, neporušenost pásky s firemním logem, poškození krabice) podle přiloženého přepravního listu a odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky. Dodržením tohoto postupu kupující výrazně sníží riziko případných komplikací s následnou reklamací dodání zásilky. V případě porušení obalu zboží je třeba zásilku ihned rozbalit a zkontrolovat úplnost obsahu dle expedičního listu. Též je nutno věnovat pozornost skutečnosti, zda souhlasí počet dodaných zásilek s počtem zásilek napsaných na expedičním listu přepravce. V případě zjištěného poškození či neúplnosti zásilky je vhodné na místě sepsat zápis o charakteru a rozsahu vad zboží. Převzetím zboží kupující potvrzuje, že dodané zboží nenese známky zjevných vad a poškození. Neúplnou nebo poškozenou zásilku (počet balíků nebo vnější poškození obalu zásilky) doporučujeme neprodleně oznámit e-mailem na adresu odbyt@ciur.cz, sepsat s dopravcem škodní protokol a tento do 24 hodin zaslat faxem nebo e-mailem prodávajícímu. Pokud je kupujícím převzetí zásilky stvrzeno podpisem v dokladech dopravce, pro dodatečné reklamace neúplnosti nebo vnějšího poškození dodávky se kupující vystavuje riziku, že s ohledem na jím podepsaný přepravní doklad o úplnosti a vnějším nepoškození zásilky prodávající prokáže, že se nejedná o rozpor s kupní smlouvou a uplatněná reklamace nebude uznána za oprávněnou.


VI. Odpovědnost za vady, uplatňování reklamace

Pokud je kupujícím spotřebitel, informace o rozsahu, podmínkách a způsobu uplatnění odpovědnosti za vady výrobků a služeb, včetně podmínek uplatnění rozporu s kupní smlouvou (dále jen reklamace) spolu s údaji o tom, kde lze reklamaci uplatnit, a o provádění záručních oprav jsou obsaženy v Reklamačním řádu, který je nedílnou součástí těchto obchodních podmínek a je dostupný na www.ciurshop.cz.

Pokud je kupujícím podnikatel, odpovědnost za vady zboží dodaného podnikatelům se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku.


VII. Poučení o mimosoudním řešení sporů

Společnost CIUR a.s. tímto sděluje smluvní straně (kupujícímu, odběrateli, atd.), která je spotřebitelem, že je v případě sporu se společností CIUR a.s. oprávněna uplatnit své právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu. Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu se zahajuje na návrh spotřebitele.

Návrh obsahuje:

a) identifikační údaje stran sporu,
b) úplné a srozumitelné vylíčení rozhodných skutečností,
c) označení, čeho se spotřebitel domáhá,
d) datum, kdy spotřebitel uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u společnosti CIUR a.s. poprvé,
e) prohlášení, že ve věci nerozhodl soud, nebyl vydán rozhodčí nález a nebyla uzavřena dohoda stran v rámci mimosoudního řešení spotřebitelského sporu a ani nebylo zahájeno řízení před soudem, rozhodčí řízení nebo mimosoudní řešení spotřebitelského sporu podle zákona o ochraně spotřebitele (zákon č. 634/1992 Sb.),
f) datum a podpis spotřebitele.

K návrhu se přiloží doklad o skutečnosti, že se spotřebiteli nepodařilo spor vyřešit se společností CIUR a.s. přímo, a další písemnosti dokládající tvrzené skutečnosti, jsou-li k dispozici. K návrhu se přiloží plná moc, je-li spotřebitel zastoupen na základě plné moci.

Návrh lze podat České obchodní inspekci, Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2 – Nové Město, webové stránky: http://www.coi.cz, a to písemně nebo ústně do protokolu anebo elektronicky prostřednictvím on-line formuláře uvedeného na internetových stránkách České obchodní inspekce, podepsaný uznávaným elektronickým podpisem nebo zaslaný prostřednictvím datové schránky osoby, jež návrh podává.

Za podmínky, že je návrh do 10 dnů potvrzen, popřípadě doplněn jedním ze způsobů uvedených v předchozí větě, je možno jej podat pomocí jiných technických prostředků, zejména prostřednictvím telefaxu nebo veřejné datové sítě bez použití uznávaného elektronického podpisu.

Veškeré další podrobnosti ohledně mimosoudního řešení sporů jsou uvedeny na shora uvedených webových stránkách České obchodní inspekce.


VIII. Odstoupení od smlouvy

Odstoupení od kupní smlouvy uzavřené se spotřebitelem podle těchto Obchodních podmínek, to znamená prostřednictvím komunikace na dálku, se řídí ustanovením § 1829 a násl. občanského zákoníku.

Podle ust. § 1829 odst. 1 občanského zákoníku má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit bez jakékoliv sankce do 14 dnů od převzetí plnění (objednaného zboží).

Podle ust. § 1837 občanského zákoníku nemůže výše uvedeným způsobem spotřebitel odstoupit od smluv:

a) o poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy,

b) o dodávce zboží nebo služby, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli podnikatele a k němuž může dojít během lhůty pro odstoupení od smlouvy,

c) o dodání alkoholických nápojů, jež mohou být dodány až po uplynutí třiceti dnů a jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávislých na vůli podnikatele,

d) o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu,

e) o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím,

f) o opravě nebo údržbě provedené v místě určeném spotřebitelem na jeho žádost; to však neplatí v případě následného provedení jiných než vyžádaných oprav či dodání jiných než vyžádaných náhradních dílů,

g) o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit,

h) o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal,

i) o dodávce novin, periodik nebo časopisů,

j) o ubytování, dopravě, stravování nebo využití volného času, pokud podnikatel tato plnění poskytuje v určeném termínu,

k) uzavírané na základě veřejné dražby podle zákona upravujícího veřejné dražby, nebo

l) o dodání digitálního obsahu, pokud nebyl dodán na hmotném nosiči a byl dodán s předchozím výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy. Prodávající doporučuje:

a) odeslat písemné odstoupení od smlouvy (nejlépe e-mailem na e-mailovou adresu: odbyt@ciur.cz)  ve znění např.: „Odstupuji od smlouvy ze dne DD.MM.RRRR č. (číslo faktury) a požaduji vrácení uhrazené částky za zboží na účet číslo:…………………". Datum a podpis.

b) Zboží doručit na adresu prodávajícího spolu s přiloženou kopií pod bodem a) uvedeného dopisu o odstoupení.

Zboží odesílané a doručené zpět na adresu prodávajícího musí být v nepoškozeném stavu, kompletní (včetně příslušenství, návodu atd.) a pokud možno i s kopií dokladu o koupi. Prodávající nepřevezme zboží, které bude zasláno dobírkou. Prodávající doporučuje, aby bylo vracené zboží pojištěno.

Při splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží prodávající vystaví dobropis na odpovídající částku a peníze za zboží zašle kupujícímu převodem na jeho účet a to nejpozději do 30 pracovních dnů od doručení potvrzení o převzetí dobropisu kupujícím prodávajícímu. Vrácená částka bude ponížena o poštovné + balné + pojistné, pokud toto bylo vyúčtováno v původním daňovém dokladu.

Spotřebitel odpovídá prodávajícímu za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti. V tomto případě je kupující povinen chybějící hodnotu nahradit v penězích. V praxi se tak děje formou vyplacení kupní ceny ponížené o částku představující snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti.

Podmínky odstoupení od smluv uzavřených s podnikateli se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku.


IX. Ostatní ustanovení

Kupující má možnost zboží nabízené prodávajícím na těchto stránkách objednávat též:

• elektronickou poštou na adrese odbyt@ciur.cz

• osobně v provozovně CIUR a.s., Pražská 1012, Brandýs nad Labem

• faxem na č. +420 326 901 456

• telefonicky na č. +420 326 901 411

• písemně na adrese CIUR a.s., Pražská 1012, 250 01 Brandýs nad Labem

Pokud není mezi prodávajícím a kupujícím sjednáno jinak, platí i v případech objednání některým z těchto způsobů tyto Obchodní podmínky. Výjimku tvoří osobní objednávka v provozovně prodávajícího, kdy na tuto se nevztahují ustanovení, která se týkají pouze uzavírání smluv sjednávaných na dálku, tj. „distančních smluv“ podle ust. § 1820 a násl. občanského zákoníku.

Kupující dává prodávajícímu souhlas s užíváním svých osobních údajů za účelem jejich shromažďování a zpracování. Veškeré osobní údaje, které jsou prodávajícímu svěřené, nebudou bez souhlasu kupujícího poskytnuty třetím osobám ani jiným subjektům a bude s nimi nakládáno v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů v platném znění. Kupující může kdykoliv požádat o jejich změnu či vymazání.

Společnost CIUR a.s. podléhá kontrole České obchodní inspekce.

Tyto Obchodní podmínky jsou platné od 01. 03. 2017 a ruší veškerá předchozí ustanovení a zvyklosti. Prodávající si vyhrazuje právo změnit tyto Obchodní podmínky bez předchozího upozornění. Pro objednávky učiněné před zveřejněním nových Obchodních podmínek na těchto stránkách platí znění Obchodních podmínek v okamžiku učinění objednávky.

 

Copyright © 2017 CIUR a.s., všechna práva vyhrazena. Powered by MultiShop © 2017 BBS spol. s r. o.